Hintertux

Tjohejjj

Äntligen har säsongen dragit igång och den kunde inte börjat bättre! Jag ville starta säsongen tidigare än när laget drar igång och därför hängde jag på ASP. Det som gjorde lägret till succé var ju att mina bästa kompisar hängde med. De va ett riktigt go läger med träning på dagarna men ett väldigt härligt häng på kvällarna. Det var ju även en bonus att de va skidåkare som jag har tränat med förut som var där. Förutom det var förhållandena hyfsat bra. Det va väldigt bra de 3 första dagarna med sol och hårt underlag. Sen kom regnet och då försvann mycket snö. Tur så var det bara 2 dagar kvar då. Men det känns super bra att ha börjar komma igång och testat nya pjäxor. Nu väntar några dagar i Stockholm sen åker vi ner till Wittenburg. Kuulkuul!

Publicerat av

Michelle Kervén

Hejsan, jag heter Michelle och är från Stockholm. Jag är 20 år gammal och är en alpin skidåkare.

Lämna en kommentar